Asiakasta kiinnostaa yrityksessäsi lähinnä se, mitä hyötyä tuotteesi tai palvelusi tarjoavat. Vastaavatko viestisi asiakkaan keskeisiin kysymyksiin? Asiakas on itsekäs. Usein...
Lue lisää
Vaikka asiakas ostaa yritykseltä tuotteen, voi ostopäätöksen ratkaista tuotteeseen liittyvä palvelu. Moni yritys voisikin kertoa monipuolisemmin vahvuuksistaan. ABC-asemia perustamassa ollut...
Lue lisää
Jokainen yritysjohtaja toivoo myynnin kasvua. Voit tukea henkilöstöä myynnin lisäämisessä monin tavoin. Älä jätä näitä konsteja käyttämättä! ”Huonossa kunnossa oleva...
Lue lisää
Milloin viimeksi katsoit yrityksesi nettisivuja asiakkaan silmin? Kaikille näkyvä käyntikortti on liian usein täytetty yrityksen omalla näkökulmalla. Poimimme satunnaisotannalla tarkasteluun...
Lue lisää
Suuryritysten kohtaamat vastuullisuusodotukset ovat johtaneet jo monen alihankkijasuhteen päättymiseen. Vaikka lainsäätäjä velvoittaa vain suuret yritykset raportoimaan vastuullisuudestaan, ulottuvat vaatimukset myös...
Lue lisää
Kun yrityksesi toimii kestävyysraportointivelvollisen asiakkaan alihankkijana tai tavarantoimittajana, olette osa asiakkaan arvoketjua. Mitä suuremmassa roolissa toimitte, sitä enemmän asiakas tarvitsee...
Lue lisää
Vuoden 2024 alusta voimaan tullut isojen yritysten kestävyysraportointivelvoite edellyttää, että yritys tietää, missä oloissa sen hankkimat raaka-aineet ja komponentit on...
Lue lisää
Monen yritysten kohdalle osuu jossain vaiheessa kriisi. Se voi olla pieni kolaus maineelle, pahimmillaan se uhkaa yrityksen olemassaoloa. Silti moni...
Lue lisää
Kriisiviestinnästä on apua, kun tilanneanalyysi on oikea eikä jäädä odottelemaan sen ohi menemistä. Poikkeustilanteessa on hahmotettava nopeasti oikea tilannekuva ja...
Lue lisää
Yritykset, jotka täyttävät kaksi seuraavasta kolmesta kriteeristä, antavat kestävyysdirektiivin mukaisen raportin patentti- ja rekisterihallitukselle tilikaudelta 2025: Yli 250 työntekijää, tilikaudella...
Lue lisää