Viestinnän kehittäminen
Ovatko liiketoimintojenne viestinnälliset tarpeet muuttumassa? Vastaako some-strategia arjen vaatimuksia? Palvelevatko nettisivut relevantteja kohderyhmiä? Askarruttaako sisäisen viestinnän toimivuus? Miten ennättäisit uudistaa viestintästrategian? Mihin viestinnän kärjet pitäisi suunnata? Viestinnän kehittäminen tarvitsee muun muassa näihin kysymyksiin vastauksen.
Kun yrityksen strategia muuttuu, organisaation painopisteitä muutetaan. Sysäys muutokseen ja viestinnän uudelleen suuntaamiseen voi syntyä myös rakennemuutoksessa, liiketoiminnan vetäjän vaihtuessa tai esimerkiksi uuden toimitusjohtajan tultua taloon.
Lisäksi viestinnän toimintatapoja, kanavia ja työkaluja on hyvä arvioida joka tapauksessa aika ajoin uudelleen.
- Viestintäfunktion ja -osaamisen kehityskartoitukset
- Viestinnän osa-alueiden kehitysprojektit
- Viestintäpäällikön, viestintäjohtajan mentorointi
Ota yhteyttä, arvioidaan tilanteesi. Teemme tarjouksen ja etsitään toimet, joilla pääsette arjessa eteenpäin.
Lisää viestinnän kehittämisestä myös blogeissamme: