Viesti asiakkaillesi tärkeistä asioista. Kerro miten yrityksesi auttaa heitä liiketoiminnassa. Viesti johdonmukaisesti myös muille tärkeille tahoille ja rakenna mainepuskuria. Näin luot vahvaa yrityskuvaa.
Hyvä viesti menee perille, kun se on puettu kiinnostavaan ja helposti ymmärrettävään visuaaliseen muotoon. Kuvaava infograafi tai napakka animaatio kiteyttää viestisi olennaiset seikat. Hyvä kuva ja ytimekäs viesti saavat ansaitsemansa huomion sosiaalisen median kanavissa. Hyvällä esitteellä on myös paikkansa mielikuvien vahvistamisessa ja tiedon välittämisessä.
Visuaalinen ilme rakentaa myös mielikuvaa työnantajasta
Ole kiinnostava omien ja tulevien työntekijöiden silmissä. Oma henkilöstö on tärkeä viestinviejä tulevien työkavereidensa suuntaan. Oman henkilöstön ääntä kuunnellaan myös paikallisyhteisössä. Pitkäjänteinen työnantajakuvan rakentaminen saa parhaat osaajat kiinnostumaan yrityksestänne.
Visuaalinen ilme ja pääviestit samaan suuntaan
Visuaalinen ilme on yrityksesi julkisivu. Säädä se, miltä näytät, tukemaan viestejäsi eli sitä mitä sanot. Kun ulkoasu ja sisältö ovat sopusoinnussa, viestisi ovat johdonmukaisia. Jos ensiluokkaista osaamistaan myyvän teollisuusyrityksen nettisivut ovat vuosien takaa, viestit vesittyvät.
Yritysilmekin kaipaa aika ajoin päivitystä. Nettisivut, esitykset, graafiset ohjeet ja vaikkapa rekrytointi-ilmoitukset ovat osa johdonmukaista kokonaisuutta. Kaikilla niillä rakennat yrityskuvaa ja luot mielikuvia.
Ota yhteyttä, tehdään järkevä päivitys
Meiltä saat kokonaisratkaisut, jotka sisältävät sekä sisällön kiteyttämisen että visuaaliset elementit, some-kuvista ja bannereista esitteisiin, nettisivuihin ja animaatioihin.