Sijoittajaviestintä uuteen aikaan
Havainnollinen informaatio palvelee sijoittajia ja mediaa. Kun siihen yhdistää sosiaalisen median mahdollisuudet, nousee sijoittajaviestintä uuteen aikaan.
Sijoittajaviestintä 2.0 -palvelu sopii erityisen hyvin yrityksille, jotka haluavat tavoittaa entistä paremmin etenkin piensijoittajat ja median.
Useimmat pörssiyhtiöt kommunikoivat tottuneesti suurten sijoittajien kanssa. Sen sijaan havainnollisen informaation tuottaminen suurta yleisöä ja mediaa ajatellen jää helposti vähemmälle. Palvelumme tähtää tuon kuilun ylittämiseen.
Kuilun ylittäminen on tärkeää, koska omistajista yli 95 prosenttia on kotitalouksia. Nuo kotitaloudet omistavat noin 22 prosenttia Helsingin pörssin osakkeista.
Sosiaalinen media tehokäyttöön
Palvelumme nostaa osumatarkkuutta valjastamalla myös sosiaalisen median entistä paremmin sijoittajaviestinnän käyttöön. Sosiaalisen median kautta yritys voi viestiä tasapuolisesti ja nopeasti seuraajille.
Tämä on tärkeää etenkin nyt, kun Osakesäästötilit avautuvat ja nuoret ovat kiinnostuneet entistä enemmän osakesäästämisestä.
Tuotamme palvelun yhteistyössä digitaalisen markkinoinnin erikoisosaajan Kupli Oy:n kanssa. Lisää tietoa palvelusta löytyy osoitteesta www.sijoittajaviestinta.fi.
Lue lisää myös blogeistamme:
Sijoittajaviestinnän murros palvelee piensijoittajaa
Valitse viesteillesi oikeat some-kanavat
Uusia sijoittajia ei tavoita vanhoilla keinoilla
Verkkoraportti ensin – Miten se käytännössä tehdään?
Yritysjohdon tehtävä on auttaa muita oivaltamaan
Vuosikertomukset kaipaavat todistusvoimaa
Vuosiraportointi strategisena työkaluna – Digi on hyvä renki