Vaikuttaja tarvitsee sekä mielipiteitä että faktoja niiden tueksi. Causa ™ tuottaa molempia.

Jokainen tietää, että kissat pyydystävät mainiosti rottia. Paitsi että eivät pyydystä. Tutkijat päästivät villikissoja New Yorkin kierrätyskeskukseen asennettuaan sataan rottaan mikrosirut. Kahdessa kuukaudessa kolme kissaa sai ainoastaan kaksi rottaa.

Koska päätöksenteon ja vaikuttamisen on tärkeä perustua luulojen sijaan faktoihin, olemme kehittäneet uuden sukupolven vaikuttamisviestintäpalvelun Causan ™.

Avaimet käteen

Causa ™ yhdistää tutkimuksen ja viestinnän niin, että asiakas saa räätälöidyn vaikuttamisviestintäkonseptin avaimet käteen -periaatteella.

Asiakkaalla on tarve, me hoidamme loput. Suunnittelemme tutkimusasetelman ja etsimme tilanteeseen parhaiten sopivan menetelmän. Tulkitsemme ja kiteytämme tulokset.

Sen jälkeen teemme vaikuttamissuunnitelman ja valmennamme asiantuntijat viestimään. Asiakas voi valita kokonaisuudesta itselleen sopivat palaset.

Tutkittu tieto osuu ja uppoaa

Causa ™ tuottaa tuloksia, joita voi hyödyntää monella tavalla. Tieto on luuloa parempi päätöksen perusta, mutta yhtä lailla tieto tukee vaikuttamista.

Tutkittu tieto voi herättää asiakkaiden kiinnostuksen tai havahduttaa oman henkilöstön muutokseen. Tutkimukset ovat päättäjille tärkeämpiä kuin mielipiteet. Tuloksista saa keskusteltavaa myös mediassa.

Kokenut talouden ja viestinnän tiimi

Causan ™ takana on vahva tiimi. Attentionin vankkaa yritysviestintää ja kokenutta talousmedian osaamista täydentää Jussi Hahtela, joka on toiminut mm. Nordean valuuttaoperaatioiden maajohtajana ja päästrategina. Siksi uskallamme väittää, että Causa™ on ainutlaatuinen sekä palveluna että tiiminä.

Ota meihin yhteyttä ennen kuin palkkaat kissan rotanpyyntiin!

Tutustu viestinnän palveluihimmeTutustu sisällöntuotannon palveluihimme